13:04 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رشد تولید

دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
افزایش ۷ درصدی تولید پتروشیمی‌ها
نماد برتر - مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش هفت درصدی تولید انواع محصول پتروشیمی در نخستین ماه از سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه در سال 1399 خبر داد.
رشد اقتصادی مثبت شد!
نماد برتر - در حالی رشد اقتصادی در ۹ ماهه سال مثبت شده که فعالیت‌های صنعت، نفت، کشاورزی و برق، گاز و آب، بیشترین سهم در این رشد را داشته‌اند.
رشد تولید لوازم خانگی داخلی و ...!
نماد برتر - معاون طرح و برنامه وزیر صنعت از بومی سازی ۶۰ درصدی و رشد ۴۰ درصدی تولید لوازم خانگی در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.
حرکت بورس های غربی بر خلاف جهت بازار سرمایه داخلی
نماد برتر - تمامی شاخص های مهم بورسی در اروپا و آمریکا صعود کردند.
ظرفیت صادراتی ۱۱۰۰میلیارد دلاری ایران به منطقه
نماد برتر- رئیس سازمان توسعه تجارت از ظرفیت صادراتی ۱۱۰۰ میلیارد دلاری ایران به کشورهای همسایه خبر داد و گفت: اگر تنها ۲۰ درصد از این بازار را در اختیار بگیریم، درآمد قابل توجهی خواهیم داشت.
تولید بیش از ۱۸ میلیون تن شمش فولادی در کشور
نماد برتر- تولید شمش فولادی در واحدهای تابعه ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در ۱۰ ماهه امسال با رشد هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رقم ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۱۸۵ تن رسید.
تحلیل رئیس اسبق ایمیدرو درباره دو ابهام طرح جامع فولاد
نماد برتر- رئیس اسبق ایمیدرو ، تحقق رشد تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد تا سال ۱۴۰۴ را امکان پذیر دانست و دو ابهام طرح جامع فولاد را بررسی کرد .
انجمن فولاد به چند دلیل خواهان تعویق در بررسی طرح دردسرساز شد
نماد برتر- انجمن فولاد با ارسال نامه ای به رئیس مجلس ، خواستار تعویق در زمان بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به چند دلیل شد که باعث ایجاد دردسر و مشکل شده است .
رشد ۷ درصدی تولید محصولات پتروشیمی
نماد برتر- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه سال ۹۹ خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تولید در این صنعت با وجود کرونا افزایش یابد و تا پایان سال رشد ۷ درصدی را رقم بزند.
افزایش ۴. ۱۳درصدی تولید فولاد ایران و حضور در ۱۰ دنیا + دلایل
نماد برتر- طبق اعلام انجمن جهانی فولاد، ایران با تولید بیش از ۲۹ میلیون تن فولاد و رشد ۴. ۱۳درصدی در سال گذشته میلادی با پشت سر گذاشتن اوکراین، ‌ایتالیا و مکزیک در جایگاه دهم قرار گرفت.
رشد تولید ۶ محصول منتخب معدن و صنایع معدنی
نماد برتر- از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، از بین ۱۰ محصول منتخب معدنی، شش محصول رشد تولید و چهار محصول افت را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده‌اند که طی آن شمش آلومینیوم خالص همچنان در صدر افزایش تولیدها قرار گرفته و در مقابل تولید ظروف چینی بیشترین کاهش تولید طی این مدت را به خود اختصاص داده است.
 تولید ۶ محصول منتخب معدنی رشد یافت
نماد برتر - از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، از بین ۱۰ محصول منتخب معدنی، شش محصول رشد تولید و چهار محصول افت را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده‌اند.
رشد فروش ۱۵۶ درصدی معدنی‌های بورس
نماد برتر- بررسی کارنامه فروش شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی در آذر امسال در مقایسه با ماه مشابه پارسال گویای جهش ۱۵۶ درصدی است.
اوراق جدید مالی برای شرکت های قطعه خودرو آغاز شد/سهمیه ۵۹ هزار میلیاردی
نماد برتر- با ابلاغ بانک مرکزی و مشخص شدن نحوه انتشار، روش‌های نقدشوندگی و نقل و انتقال اوراق موسوم به"گام" ، شرکت های قطعه خودرو آماده استفاده از این اوراق جدید شدند.